کوچ از تلگرام
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کوچ از تلگرام

مسنجر تلگرام تلگرام

سلام / این بار با خبری در خصوص خداحافطی از تلگران (به زودی) در خدمت شما هستیم ... این خبر برای علاقه مندان به اخبار تلگرام خبر بدی خواهد بود . اما این اتفاق ، اتفاقی هست که برای هر سیستمی ممکن است رخ دهد . تلگرام در ایران رشد فوق العاده ای داشته است ،

نرم افزار پیام رسان تلگرام . یک نرم افزار هست که توسط روسی زبانان طراحی و تولید شده است . اما جالب است بدانید که از مردم این کشور تنها 10% درصد از این اپلیکیشن استفاده میکنند . و بیش از 40% تلگرام رو ایرانی ها استفاده میکنند .

تلگرام دارای دو دامنه اصلی است (telegram.org - telegram.me) استفاده از تلگرام به حدی در ایران بالا هست که دو دامنه نرم افزار پیام رسان تلگرام تنها با حدود دو سال فعالیت توانسته اند در جایگاه های 14 و 16 الکسای ایران قرار بگیرند . دامنه تلگرام دات او ار جی دارنده رتبه 14 ایران هست و بیش از 40 درصد ان را ایران استفاده میکند و بعد از ایران 20 درصد از ان را کشور های : روسیه ، ایتالیا ، اسپانیا ، آلمان (10 درصد روسیه (Russia) ، ایتالیا (Italy) نزدیک به 6 درصد ، ،آلمان (Germany) نزدیک به 4 درصد - اسپانیا (Spain) نزدیک به 5 درصد ) استفاده میکنند ، و 40% درصد ان را هم کشور های دیگر .

p30web-torg

p30web-torg-2

و دامنه telegram.me رتبه 16 ایران است - امار های این دامنه خیلی جالب تر از دامنه فوق هست .

p30web-torg-3

آیا این که یک سایت روسی زبان به حدی در ایران محبوب شود که به جای رنکنیگ روسیه . رنکینگ ایران بگیرد . جالب نیست ؟!

p30web-torg-4

بخش جالب این دامنه این است که بیش از 75% درصد استفاده از سمت ایران هست و تنها 25% درصد ان را کشور های دیگر استفاده میکنند ... دامنه telegram.me بیشتر برای کانال های تلگرام - گروه های تلگرام - استیکر های تلگرام هست . این یعنی این که بیشترین میزان استفاده از گروه های تلگرام - کانال های تلگرام و... در ایران هست .

که البته دلایل اون هم مشخص هست . بستر های ایرانی در ایران به این صورت قبلا وجود نداشته است و این کمبود در حال حاظر از این سمت در حال تامین شدن هست . تلگرام تبدیل شده به وسیله ای که خیلی راحت کل مردم میتونند با هم دیگه دائم به شیوه های مختلف در ایران ارتباط داشته باشند . قبلا چنین بستری بدون هزینه به این صورت وجود نداشته است پس چنین اماری میتونه طبیعی باشه و باتوجه به این که در کشور های دیگر چنین بستر های بسیار زیاد می باشد . کاربران آنها خیلی تلگرام براشون مهم نبوده است .

بخش جالب تر تلگرام این هست . که بیشترین کلماتی که در حوزه تلگرام هم حتی سرچ میشه مربوط به سایت های ایرانی هست :

این امار مربوط به سایت telegram.org می باشد . و امار زیر مربوط به سایت telegram.me می باشد .

خیلی در کل امار ها جالب هست که تلگرام در کمترین زمان توانسته است جز 10 سایت پزبازدید ایران شود . در خصوص این امار ها میتونیم خیلی تحیلیل و بررسی داشته باشیم ولی از انجایی که این خبرخیلی طولانی خواهد شد . در این جا تصمیم گرفتم این خبر رو به چند بخش تقسیم کنم . و امروز بخش اول این خبر رو منتشر خواهیم کرد و در صورت استقبال بخش های دیگری از این خبر رو نیز اماده خواهیم کرد .

امار های این گونه در خصوص تلگرام خیلی منتشر شده است و بسیار جالب توجه هستند ولی این امار ها اصلا برای ایران خوب نیست که در خصوص دلایل ان احتمالا در جریان هستید و بارها نیز در گفتگو های تلویزیونی ، سیمنار ها و همایش های بزرگ و.. توضیح داده شده است .

یک روز بعد از اینکه اخباری درباره هک حساب تلگرامی ۱۵میلیون ایرانی منتشر شد، (پاسخ سخنگوی تلگرام به خبر هک 15 میلیون شماره تلفن کاربران ایرانی) علاوه بر اینکه تلگرام به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد این واقعه به شدت ادعا شده نبوده و تنها داده های قابل دسترس به طور عمومی جمع آوری شده است، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (*****ینگ) نیز گفت : «ناگزیریم یک روزی از شبکه های اجتماعی خارجی دل بکنیم.»

البته قبلا هم مسائلی در خصوص *****ینگ تلگرام و تقریبا پایان کار تلگرام در ایران مطرح شده بود . اما به نظر می رسد این بار موضوع جدی تر هست و تلگرام در ایران در حال تبدیل شدن به یک مشکل هست . مسئولان در حالی شهروندان ایرانی را به یک کوچ اینترنتی دیگر تشویق می‌کنند و از آنها می‌خواهند از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های داخلی استفاده کنند که کارشناسان، برخی دلایل از جمله جذابیت پایین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی را دلیل عدم استقبال از آنها قلمداد می‌کنند.

باتوجه به این مسائل به نظر می رسه همه چیز برای یک کوچ اینترنتی دیگر آماده است . همه چیز به جز این که این بار مشخص نیست قرار هست کوچ به کجا باشد . این بار نمی دانیم که قرار است از تلگرام به کجا گوچ کنیم ....

امیدواریم مفید واقع شده باشد . در صورتی که شما هم در این خصوص نظری دارید میتوانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

منبع:سایت سیلز

نکته: ما همیشه همراه شما هستیمlaughing





:: برچسب‌ها: تلگرام,اموزش تلگرام,فیلتر شدن تلگرام,کوچ از تلگرام,قطع شدن تلگرام,تلگرام مسنجر محبوب,تلگرامی ها ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : دو شنبه 29 شهريور 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی