رازهای سئو
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

رازهای سئو

رازهای سئو

رازهای سئو

در این مقاله، به بررسی برترین رازهای سئو می پردازیم.

    با www یا بدون www :

در تنظیمات وردپرس بخش همگانی کادر نشانی سایت وجود دارد که می‌توانید در آن مشخص کنید وب‌سایت شما با www باز شود یا بدون www اما پرسش اینجاست که چرا این کار را انجام دهیم؟ علی‌رغم پیشرفت هوش مصنوعی الگوریتم‌های گوگل، هنوز تشخیص آدرس با www و بدون www یک وب‌سایت برای الگوریتم‌ها شناخته شده نیست و آنها را دو دامنه و آدرس جداگانه می‌شناسند و بخاطر اینکه duplicate content پیش نیاید، باید یکی از این دو وضعیت را انتخاب کرده و یکی از انها را بروی دیگری ریدایرکت کرد. دو‌نوع ریدایرکت داریم: 301 و 302 در ریدایرکت 301 پاسخ سرور انتقال دائمی وبسایت به آدرس دیگر است و در ریدایرکت 302 پاسخ سرور انتقال موقتی سرور است.

  حذف پلاگین‌های اضافی:

وجود پلاگین‌های غیر ضروری و بدون‌استفاده، جدا از اینکه از منابع هاست وردپرس استفاده می‌کنند، سرعت وب‌سایت را تا حدودی کاهش می‌دهند. پلاگین‌های اضافی و غیرضروری را حذف کنید.
بهینه سازی و سئو تصاویر:

یک تصویر سئو شده باید خاصیت ALT را داشته باشد، نام فایل (تصویر) مناسب و به زبان انگلیسی باشد، اندازه تصویر در تگ IMG مشخص شده باشد و حجم آن تا حدممکن کاهش پیدا کرده باشد. از افزونه EWWW برای کاهش حجم تصاویر خود، از افزونه Seo friendly image برای قرار دادن خاصیت ALT و از افزونه google image site map برای ایجاد نقشه سایت برای تصاویر استفاده کنید.

    شناسایی و حذف لینک‌های 404 یا شکسته:

زمانی که سرور در پاسخ به درخواست مرورگر کد 404 را برمی‌گرداند به معنای حذف و موجود نبودن فایل مورد نظر در سرور می‌باشد و این مسئله بسیار برای گوگل ناراحت کننده است و شاید یکی از دلایل پنالتی سایت باشد. برای شناسایی آنها از افزونه broken link chekcker استفاده کنید. این افزونه به صورت خودکار لینک‌های شکسته را شناسایی و آنها را حدف بی‌پیوند می‌کند.

    لینک‌های داخلی:

یکی مسائل مهم در لینک سازی استفاده از تکنینک لینک سازی داخلی است، در محتوای مطالب مرتبط به آنها لینک بدهید و از کلمات کلیدی در انکرتکست آنها استفاده کنید. افزونه‌هایی وجود دارند که برخی کلمات کلیدی را به صورت خودکار به صفحه مشخص شده لینک می‌دهند، استفاده از این افزونه‌ها پیشنهاد نمی‌شود بهتر است خودتان مطالب مرتبط را به یکدیگر لینک کنید.

    فعال سازی کش:

از کش استفاده کنید تا قالب وبسایت‌تان در سیستم کاربر ذخیره شده و در بازدید‌های بعدی لود سایت سریعتر باشد. برای فعال سازی کش از افزونه‌های W3C Total Cache و یا Wp Super Cache استفاده کنید.

    بهینه سازی بانک اطلاعات:

شاید با شنیدن بهینه سازی بانک اطلاعاتی، بفکر نرمالایز کردن آنها بیفتید اما بانک‌های وردپرس تا حد امکان و تا جایی که ممکن بود نرمالایز شده‌اند فقط باید برخی اطلاعات اضافی که نیازی به آنها نیست را از درون بانک حذف کرد برای اینکار از افزونه WP Optimize استفاده کنید.

نکته: ما همیشه همراه شما هستیمlaughing





:: برچسب‌ها: سئو,هفت راز سئو,با www یا بدون www,حذف پلاگین‌های اضافی,بهینه سازی و سئو تصاویر,شناسایی و حذف لینک‌های 404 یا شکسته,لینک‌های داخلی,فعال سازی کش,بهینه سازی بانک اطلاعات, ,
:: بازدید از این مطلب : 785
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : دو شنبه 29 شهريور 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی