.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
زمانی که وب‌سایت وردپرسی خود را راه‌اندازی می‌کنید باید بدانید برای موفقیت در زمینه‌کاریتان راهی پر پیچ و خم دارید، برای اینکه بتوانید سریعتر به هدف خود برسید باید از موتورهای جستجو کمک بخواهید، سئو به معنای بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو می‌باشد. یک سایت وردپرسی انعطاف بیشتری در زمینه بهینه‌سازی دارد. در این مقاله از وبلاگ هاستینگ ماندگار وب پنج روش برای بهبود سئو سایت وردپرس را به شما آموزش می‌دهیم:
 
 
زمانی که کدهای php را در قالب وب‌سایت خود قرار می‌دهید، باید بدانید که به ازای هر کد پی‌اچ‌پی یک درخواست به سمت سرور ارسال می‌شود تا اطلاعات را دریافت کند، زمانی که تعداد درخواست‌ها بالا برود بر مدت زمان بارگذاری سایت شما نیز اثر می‌گذارد برای نمونه، شما می‌توانید کدهای HTML را جایگزین کدهای PHP در زمان آدرس‌دهی به فایل‌های جاوا اسکریپت یا تصاویر کنید و تعداد درخواست‌هایتان را تا‌حدودی کم کنید. برای بررسی تعداد درخواست‌ها و زمان آنها می‌توانید از ابزار PINGDOM استفاده کنید.
 
 
در سئو اگر محتوا را پادشاه بنامیم، لینک بدون شک ملکه است!!! لینک‌ها امتیازی ویژه‌ای به سایت شما می‌دهند. یک لینک خوب جدا از اینکه باید انکرتکست مناسبی داشته باشد، باید ساختار مناسبی هم داشته باشد. به صورت پیشفرض وردپرس آدرس‌های لینک‌ها را به صورت post_Id قرار می‌دهد که شما باید انرا به نام نوشته تغییر دهید (بهتر است نامک را به صورت انگلیسی و یا فینگلیش وارد کنید).
 
 
وبلاگ خوبی داری به وبلاگ منم سر بزن، یادتونه؟ جمله‌ای که اسپمرها بارها برای وبلاگ‌هایی که داشتیم میفرستادن برای کسب بازدید و باخبر کردن شما از مطلب جدیدی که گذاشته‌اند، پینگ یا ping هم همینجوره با این تفاوت که اسپم نیست دی: وردپرس در منوی تنظیمات بخش جداگانه‌ای قرار داده برای پینگ‌ها، لیستی از پینگ‌ها در زیر آمده است:
 
http://blogsearch.google.com/ping/RPC2
 
http://ping.bloggers.jp/rpc
 
http://ping.cocolog-nifty.com/xmlrpc
 
http://ping.blogmura.jp/rpc
 
http://ping.exblog.jp/xmlrpc
 
http://ping.feedburner.com
 
http://ping.myblog.jp
 
http://ping.syndic8.com/xmlrpc.php
 
http://ping.weblogalot.com/rpc.php
 
http://ping.weblogs.se
 
http://pingoat.com/goat/RPC2
 
مطالب مرتبط:
 
به احتمال زیاد bounce rate یکی از فاکتورهای رتبه بندی است. میزان ماندگاری کاربر در سایت به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها مطالب مرتبط است. با استفاده از پلاگین related post در وردپرس می‌توانید مطالب مرتبط را نمایش دهید.
 
ثبت نقشه سایت:
 

محتوای یک نقشه سایت، میزان آدرس و اهمیت یک لینک است که به موتورهای جستجو مطالب مهم را پیشنهاد می‌کند و موتورهای جستجو از طریق یک نقشه سایت می‌توانند لینک‌های مهم  را شناسایی کنند. در وردپرس افزونه‌های سئو مانند All in One Seo , YOAST Seo , google xml sitemap نقشه سایت را برای شما ایجاد می‌کنند، که افزونه xml sitemap دست شما را در تنظیمات نقشه سایت باز می‌گذارد.

ما همیشه همراه شما هستیملبخند



:: برچسب‌ها: ping,ساختار مناسب لینک ها,ثبت نقشه سایت,بازتاب ها,پیوندهای یکتا,کدهایphp جاگزین کدهای html ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : چهار شنبه 31 شهريور 1395
.
سلام دوستان در خدمتتون هستم با معرفی یک افزونه ساده ولی حرفه‌ای برای سئو کردن تصاویر سایت وردپرسی شما
 
خواص alt و title یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای تصاویر و مخصوصا برای گوگل هستش و این ویژگی برای افزایش ترافیک از طریق جستجوی تصاویر گوگل اهمیت زیادی داره. خودم یک افزونه قبلا دیدم seo images frinedly بود فکر کنم که میومد این تگ‌هارو اضافه می‌کرد اما فقط یک عنوانه مشخصی رو و این خوب نبود ولی افزونه که دربارش صحبت می‌کنم میاد عنوان همون مطلبو به عنوان تگ alt و title روی عکساتون قرار می‌ده.
 

این افزونه رو می‌تونید از اینجا دریافتش کنید.

ما همیشه همراه شما هستیملبخند



:: برچسب‌ها: سئو تصویر وردپرس,سئو اسان تصاویر,سئووردپرس,سئو تصویر,seo images frinedly ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : چهار شنبه 31 شهريور 1395
.
درود و عرض ادبی صمیمانه به تمامی کاربران، دوستان، دشمنان و همه افرادی که گاها با این علامت پرسش در مغز خود روبرو می‌شوند که چه چیزهایی در مدیریت سئو و بهینه سازی مطالب و مقالات آن‌ها ابهام دارد. اغلب ما زمانی‌که دچار ابهامات می‌شویم جمله معروفی را می‌گوییم: به جهنم. خب این یک واکنش طبیعی است برای زمانی که یک وب‌مستر برای پاسخ پرسش‌های خود درباره سئو، جستجو کرده و با پاشخ‌های متناقضی مواجه می‌شود. مواردی را که گفته بودند خوب است را اجرا می‌کند و ناگهان از نتایج بد آن، شوکه می‌شود. کار از کار گذشته و وب‌سایت، مقاله، مطلب و آن مورد خاص در نتایج جستجو سقوط کرده است.
 
مدتی پیش ما نیز به پیروی از این‌گونه راه‌کارها در مجموعه شخصی خود، اقدام به ویرایش مقالاتی کردیم که تا آن زمان در صدر نتایج جستجو قرار داشت و دارای تمام فاکتورهای لازم (تازگی، اختصاصی بودن، رعایت تمام موارد مربوط به بهینه سازی) بود. اما در کمال شگفتی تماشا کردیم که نه تنها همه موارد ویرایش شده، بلکه کل مجموعه در مدت زمانی کمتر از 30 روز، دچار چنان رکود و سقوطی شد که علاوه بر خسارت‌های مالی، در نوع خود ابهام برانگیز بود. با کمی جستجو متوجه شدیم که این ابهام برای بسیاری از همکاران نیز رخ داده و همگی مجموعا سرگردان برای پیدا کردن پاسخ این پرسش می‌گردند که بهینه سازی یا نابودی؟
 
با این انگیزه تصمیم گرفتم به سراغ شخصی بروم که به نظرم در این زمینه، Number1 به شمار می‌رفت. شاید هم اکنون در ذهن بگویید که اوه، باز هم پرسش و پاسخی از یک سئو کار. خیر چنین نیست، ما با ایمان به اینکه موضوع سئو، موضوعی بسیار پیچیده است به سراغ مسئول و مدیر بخش ضد اسپم گوگل، آقای مت کاتز رفتیم تا از ایشان در ارتباط با یکی از موارد ابهام آمیز در سئو بپرسیم و پاسخ آن را یک بار برای همیشه، دریافت کنیم. این ابهام و این پرسش در سئو این بود: بهینه سازی یا نابودی؟ آیا ویرایش و دستکاری مطالب قدیمی و منتشر شده، باعث سقوط آن مطلب در نتایج می‌شود و یا موضوع چیز دیگریست؟
 
مت کاتز، در ابتدا از الگوریتم‌های کمپانی صحبت می‌کند و مخصوصا الگوریتم‌هایی مانند Hummingbird algorithm (مرغ مگس خوار) و Panda Algorithm که نسخه سوم آن نیز معرفی شده است و در ادامه می‌گوید: مطالب لگد مال شده برای براوزرها ارزشی ندارند، حتی اگر آن مطلب بسیار غنی باشد (Content for browsers downtrodden have value , even if it is , is very rich). در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا منظور از موارد لگد مال شده، مطالب ویرایش شده است، مت کاتز می‌گوید: بله، مواردی که از دید روبات عبور کرده، تایید شده، رتبه دریافت کرده و سپس مورد هدف قرار گرفته است (Yes , when the robot vision passed , approved , and then get out of the targeted).
 
این پاسخ تا حدی واضح بود که بتوانم پرسش بعدی خود را درباره علت این موضوع مطرح نمایم. پرسش این‌گونه مطرح شد: چرا چنین می‌شود؟ آیا تکمیل کردن و یا غنی‌تر کردن یک مورد و اضافه کردن موارد تازه‌تر و یا حذف موارد بدتر، از یک مورد انتشار یافته و قدیمی، از دید الگوریتم‌های خشن، کار خلافی محسوب می‌شود؟ آقای کاتز چنین پاسخ می‌دهد:
 
اگر موردی بعد از حداکثر 25 روز در موتورهای جستجوگر، جایگاه خود را پیدا نکرد بهتر است به کلی حذف شده و ویرایش نشود، چرا که این کار از دید پاندا 3 نوعی تلاش مجدد در جهت اخاذی از خود می‌داند. اما در رابطه با اضافه کردن مورد تازه‌تر، باید بگویم که روبات‌ها در بسیاری از موارد به وبسایت‌ها و مطالب آنان (به ویژه وب‌سایت‌هایی با سابقه خوب در موتورهای جستجو) در ارزش گذاری، ممکن است ارفاق‌هایی را بدهند (بر اساس تعداد دیگر نوشته‌های مشابه از جانب رقبا) که برای افراد کافی به نظر نیاید. لذا این افراد با هدف بهبود جایگاه، اقدام به دستکاری می‌کنند. این دستکاری مورد هدف را در معرض قضاوت مجدد ربات قرار داده و اینبار بسیار جدی‌تر و بی‌رحمانه‌تر. و در نتیجه توصیه می‌شود که جایگاه اولیه مطلب در نتایج، پذیرفته و مطالب قدیمی که ایندکس نشده‌اند، به جای ادیت شدن به کل حذف گردند.
 
If the item after 25 days in search engines , did not find its place , it is completely deleted and can not be edited . This is the view of the Panda 3 , a second attempt to extort money from its own
 
من تا حد زیادی، پاسخ این ابهام را برای همیشه دریافت کرده بودم. تصمیم گرفتیم این گفتگوی کوتاه اما بسیار مهم را منتشر نماییم تا شاید یکی از بزرگ‌ترین ابهامات سئوی مطالب قدیمی را با همین گفتگوی کوتاه از زبان مردی که اسپم نویس‌های اینترنت از او متنفرند و آنان که تمیز کار می‌کنند، او را دوست دارند پاسخ داده باشیم. امید که این موضوع، برای هیچ وبمستر ایرانی، باعث سقوط مطالب نشده و همه دوستان، همکاران و فعالین این حوزه، دوست، یار و پشتیبان هم باشند. با تشکر ویژه از خانم مهندس نگین فرمانی که زحمت ترجمه همزمان این گفتگو را کشیدند و دکتر شیدا حسنی که محبت کردند و هزینه‌های این گفتگو را پرداخت نمودند.

ما همیشه همراه شما هستیملبخند


:: برچسب‌ها: الگوریتم گوگل پاندا,الگوریتم مرغ مگس خوار,بهینه سازی,ویرایش مطلب,سقوط مطلب,غنی ویرایش پست قدیمی,بهینه سازی پست قدیمی,الگوریتم خشن,دلیل سقوط مطلب ویرایش شده,سقوط مطلب قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : سه شنبه 30 شهريور 1395
.

 

با نام و یاد خدا، موضوعی که در این ساعت قصد پرداختن به آن را داشتم، علت یا علل عدم موفقیت وبسایت‌های بزرگ ایرانی در کسب جایگاه‌های جهانی بود که بنا بر دلایلی، این موضوع را به فرصت دیگری موکول کرده و در این ساعت به مبحث مهم‌تری خواهم پرداخت که بی‌شک پرسش بسیاری از مخاطبین نیز بوده و خواهد بود.
 
ضعف‌های الگوریتم‌های گوگل، موضوعی که شاید خود مسئولین کمپانی نیز از آن آگاه بوده و هستند و اما به دلایل تجاری و بیزنسی، هرگز به زیر بار این ضعف‌ها نرفته‌اند. در این نوشته می‌خواهیم این موضوع را بیشتر تشریح نماییم و در نهایت خواهیم دید که بسیاری از آسیب‌هایی که به وب‌سایت‌ها وارد می‌شود، نه نتیجه کار غیرحرفه‌ای و نه نتیجه سهل انگاری مدیران و نه نتیجه عدم مدیریت صحیح و نه نتیجه عدم کیفیت سرورها و دامنه‌ها و زیر دامنه‌ها و نه نتیجه استاندارد نبودن و بلکه نتیجه ضعف الگوریتم‌هایی است که وظایف مختلفی را باید به عهده داشته باشند که این وظایف را گاها با ضعف‌های آشکاری، کامل و درست به پایان نمی‌رسانند و وبسایت‌هایی بی‌مسئولیت، خلافکار، اسپم نویس، سارق آثار پژوهشی و… به‌راحتی از این ضعف‌ها استفاده کرده و الگوریتم‌هایی را که در تبلیغات و معرفی آنان، به عنوان غول‌های کمپانی معرفی شدند را دور می‌زنند و در جایگاه هایی قرار میگیرند که شایسته آنها نیست . الگوریتم ها را کم و بیش میشناسیم و از تکرار مجدد تعاریف و کار و وظایف آن‌ها خودداری کرده به سراغ اصل موضوع می‌روم.
 
 
به نظر می‌رسد که کار این الگوریتم، مبارزه با کمپین لینک بوده و جریمه وب‌سایت‌هایی که از جایگاه خود سو استفاده کرده و لینک می‌فروشند و آن‌ها که این لینک‌ها را می‌خرند. این الگوریتم وظایف دیگری نیز دارد که جای بحث آن اینجا نیست. خب ببینیم که ضعف این الگوریتم چیست؟ فرض می‌کنیم که وب‌سایتی دارای رتبه عالی بوده و برای مثال پیج رنک 5 دارد و با این امکان، اقدام به فروختن لینک و یا راه‌اندازی کمپین لینک‌ها در سایت خود نموده است. تا اینجا به ظاهر، گوگل با یک وب‌سایت خلافکار (طبق قوانین کمپانی) روبروست و الگوریتم پنگوئن، موظف است بعد از شناسایی و پی‌بردن به خلاف این وب‌سایت، آن را طبق اطلاعیه‌ای که در معرفی این الگوریتم ارایه شد، جریمه کرده و جایگاه آن را گرفته و از آن پس نیز هرگز ارتقا ندهد. خب تا اینجا بسیار هم عالیست. اما مشکل کجاست؟ مشکل جاییست که پنگوئن، تر و خشک‌ها را با هم می‌سوزاند و در واقع توان دنبال نمودن لینک‌هایی که در کمپین لینک وب‌سایت خلافکار بوده را ندارد.
 
پنگوئن تمام لینک‌هایی را که در کمپین بوده‌اند را به عنوان خریداران لینک شناسایی و آنان را نیز جریمه می‌کند. ایراد کار چیست؟ ایراد از آن جایی نشات می‌گیرد که بسیاری از لینک‌های قرار داده شده در کمپین‌ها می‌توانند با هدف تخریب سایر وبسایت‌ها قرار داده شده باشند، بدون اینکه مسئولین آن، خلافی را مرتکب شده باشند و نمونه آن، وبسایت‌های ثبت لینک، تبادل لینک و سایر وبسایت‌هایی است که چه لینک را می‌فروشند و چه رایگان عرضه می‌کنند. رقبایی که توان رقابت سالم در محیط را ندارند، با پی بردن به این ضعف بزرگ پنگوئن، از این هربه برای آسیب رسانی به وبسایت‌های دیگر استفاده کرده و به راحتی این الگوریتم را دور زده و به آن به غلط تفهیم می‌کنند که سایت مقصد، خریدار بوده و خلافکار است و پنگوئن نیز، از آنجا که توان دنبال نمودن و پی‌بردن به اصل ماجرا را ندارد، به سرعت تمامی لینک‌ها را با چشم بسته جریمه می‌کند. نتیجه این می‌شود که فردی درستکار با وب‌سایتی بدون 1 خط اسپم، می‌گوید که نمی‌دانم چرا وب‌سایتم پیشرفت نمی‌کند.
 
موضوع بعدی در رابطه با بخش بیزنس‌هاست که خواهیم دید چگونه گوگل، بر خلاف شعار خود، کیفیت را فدای درآمد می‌کند. در این کمپانی، دو بخش Google Adwords و Google Adsense که به ترتیب مسئول دریافت تبلیغات سازمانی و شخصی در امور وبسایت‌ها هستند، به نحو چشم‌گیری با بخش ضد اسپم این کمپانی ارتباط دارند. این دو سرویس که درآمد کل کمپانی نیز به میزان 10 میلیارد دلار در 8 سال پیش (یعنی تنها در سال 2006) و 16 میلیارد دلار در سال‌های اخیر، را تامین می‌کنند (گزارش ادوارد سیک در آنوال ریپورت http://www.webcitation.org/61rPRmWhL) به اَشکالی گوناگون نشان داده‌اند که آن دسته وبسایت‌ها که هزینه می‌کنند، می‌توانند به نوعی از الگوریتم‌ها نیز عبور نموده و فارغ از محتوای خود (چه اسپم چه محتوای سرقتی چه تازه و نوآورانه) جایگاه‌های خوبی را برای خود دست و پا نمایند و آن دسته وبسایت‌ها که هزینه نمی‌کنند را به راحتی لگد مال نمایند. نتیجه چه می‌شود؟ فردی برای نمونه، عبارت مقالات وردپرس را در این موتور جستجوگر سرچ می‌کند و به ردیف، محتویاتی را خواهد دید که همگی از روی یکی کپی برداری شده‌اند، خب قضیه جالب‌تر مانده و آن این موضوع است که در صفحات سوم و چهارم و پنجم از نتایج جستجو، با تعجب به موارد تازه و جدیدی بر می‌خورد. این به چه معناست؟ گوگلی که خود وبسایت‌ها را از خرید بک لینک بازداشته و مجازات می‌کند، خود مقوله‌ای به نام پیج رنک را در معرض فروش قرار می‌دهد و آشکار و پنهان، این موضوع را القا می‌کند که می‌توانید پول بدهید و فارغ از کیفیت محتوای خود، جایگاه‌های خوب را کسب کنید. اگر به نشریه خوارزمی در 21 سپتامبر 2011 هم نگاهی داشته باشیم که گوگل از کلیک بر هر لینک تبلیغاتی 60 سنت سود می‌‌کند، این روند هم منطقی به نظر می‌رسد که محتوای لینکی که تبلیغات داده است، می‌تواند برای گوگل بی‌اهمیت باشد. البته در این نکته که تبلیغات بسیار هم خوب است شکی نیست اما اینکه تبلیغات هر محتوایی از نظر گوگل، یکسان تلقی و یکسان مورد لطف قرار می‌گیرد، نه تنها یک ضعف برای الگوریتم‌ها بلکه یک ضعف اساسی و ناعادلانه برای کل کمپانی گوگل محسوب می‌شود که فضای رقابت سالم را به فضای جنگ سرمایه تبدیل می‌کند. این یک اتهام نیست، بلکه واقعیتی است که وجود دارد، چه ما بر سر و کله یکدیگر بکوبیم و چه نکوبیم، این مورد وجود دارد.
 
 
خب به الگوریتم پاندای گوگل می‌رسیم. الگوریتمی که شاید وقتی نسخه سوم آن معرفی شد، همگان فکر کردند که از شر کپی کنندگان راحت شدند در حالی که چنین نبود و در ادامه خواهیم دید که کپی‌کننده‌ها و سارقان آثار، چگونه این الگوریتم را دور می‌زنند. پاندا 3 در واقع چیز جدیدی نبود، بلکه به نوعی در آن تلاش شد ضعف‌های نسخه‌های قدیمی‌تر، اصلاح شود. با ورود این الگوریتم، از آنجا که ما در ایران 70 میلیون نفر بهینه‌ساز داریم، این الگوریتم، غول مبارزه با کپی برداران محتوا و سارقان آثار منتشر شده معرفی شد. عده‌ای به شکلی ماهرانه که نشان داد همیشه خلافکارها یک قدم جلوتر از الگوریتم‌ها هستند، با نام‌نویسی در خبرنامه‌های وبسایت‌های درست‌نویس و تمیزکار، بلافاصله از ورود محتوای جدید به سایت‌ها آگاه شده و در دم اقدام به های لایت و کپی مطلب در وبلاگ و یا وب‌سایت خود (که سابقا نیز با تبلیغات بالاتر از آن وبسایت‌ها قرار گرفته بود) کرده و به نوعی پاندا 3 و جانورهای گوگل و روبات‌ها و عنکبوت‌های کند گوگل را، پیش از رسیدن به آن مطلب، دور می‌زنند و آن مقاله و مطلب را به نام وب‌سایت خود، به عنوان محتوای تازه، منتشر می‌کنند . نتیجه چه می‌شود؟ پاندا و روبات‌ها کند هستند، کندتر از خلافکاران، وب‌سایت اصلی جریمه می‌شود و وب‌سایت سارق تقدیر شده و لینکش در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد. مدیران وب‌سایت جریمه شده بعد از چند روز، لینک خود را در ته نتایج دیده و یا همان مطلب را در رتبه اول اما با آدرس دیگری تماشا می‌کنند. این به نظر عادلانه نمی‌رسد، اما ما باور داریم که فضا، فضای رقابت سرمایه است و نه رقابت نوآورانه و سالم و منطقی و تمیز.
 
 

این الگوریتم که سال‌های زیادی از عمر آن نمی‌گذرد، به نوعی آمده است تا خلاف تمام گفته‌های ما در این مقاله را اثبات نماید. اما هنوز نیامده ایرادی از جانب پارسی زبانان به آن وارد شد که جای تامل داشت. این الگوریتم، زبان پارسی را به درستی تشخیص نمی‌دهد و تعدادی از واژه‌های پارسی مانند ک و ی و گ و پ را به شکل عربی آن (ي) و  (ك) مورد تحلیل قرار می‌دهد که در نتایج کار آن در وب پارسی، یک ضعف محسوب می‌شود. این الگوریتم از آنجا که هنوز آنطور که باید و شاید مورد مطالعه قرار نگرفته، و از طرفی هدف آن توجه بیشتر به محتوا اعلام شده است، کار خود، ادعای گوگل، ضعف‌ها و نقاط قوت خود و سایر موارد را در آینده بهتر نشان خواهد داد.

ما همیشه همراه شما هستیم

:: برچسب‌ها: الگوریتم گوگل پنگوئن ,Google Penguin algorithm,الگوریتم گوگل پاندا,الگوریتم مرغ مگس خوار,بررسی ضعف های گوگل,سقوط وبسایت ها, ,
:: بازدید از این مطلب : 520

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : سه شنبه 30 شهريور 1395
.

فروش ورودی گوگل

به کاربری که از طریق سرچ کلمه ای در وبسایت جستوجوگر گوگل در نتایج بعمل امده سایت شما را انتخاب کرده و وارد شود ورودی گوگل می گویند

ورودی ورودی گوگل

ورودی گوگل چیست و چگونه می توان از ویژگی ها و توانمندی های آن مطلع شد؟
گوگل یکی از بهترین فضاها را برای راحتی کاربران اینترنتی فراهم ساخته است تا بتوانند از اینترنت به بهترین شکل برای رسیدن به اهداف خود استفاده نمایند. این امر از قدم نخست استفاده از اینترنت امکان پذیر می باشد که شما به راحتی با پیشنهاداتی از گوگل مواجه می شوید تا بتوانید آنچه را که در نظر دارید پیدا نمایید.
از توانمندی های گوگل در جهت ایجاد بهترین کسب و کار نیز می توان استفاده نمود که این امر در جهت انجام تبلیغات و بازاریابی کاربردی می باشد که شما با آموزش های تخصصی می توانید از این عوامل بهره مند شوید.

به کاربری که از طریق سرچ کلمه ای در وبسایت جستوجوگر گوگل در نتایج بعمل امده سایت شما را انتخاب کرده و وارد شود ورودی گوگل می گویند

گوگل چیست؟

گوگل شرکتی آمریکایی است که از طریق تبلیغاتی که به همراه خدمات متنوع خود ارائه می‌کند و یا فروش همان خدمات، بدون فرستادن تبلیغات، کسب درآمد می‌کند. این خدمات شامل مواردی چون جستجوی اینترنتی، ای‌میل، نقشه برخط، نرم‌افزارهای اداری، شبکه‌های اجتماعی و اشتراک فایل‌های ویدئویی می‌شود.

صفحه اصلی گوگل در سال1998

تاریخچه گوگل

دو دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد، یعنی لری پیج و سرگئی برین، گوگل را در سال ۱۹۹۸ تأسیس کردند. این شرکت خصوصی در ماه ژوئن ۱۹۹۹ / تیر ۱۳۷۹ رسمأ با سرمایه تأسیس ۲۵ میلیون دلار معرفی شد. این شرکت همراهانی را چون کلاینر پرکینز کاوفیلد و سیکوال کپیتال را پیدا کرد. گوگل سرویس و خدمات عمومی اصلی خود را در وب سایت خود در www.google.com ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین سرویس جستجوی پیشرفته را برای فراهم سازی اطلاعات محتوایی نیز ارائه می‌دهد.

معنی گوگل

گوگل بر گرفته شده از کلمه Googol که به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که توسط میلتون سیروتا پسر خواهر ادوارد کاسنر ریاضیدان آمریکایی اختراع شده‌است. این موضوع «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن»، نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدین معنی که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.

خدمات گوگل

جستجو (Google search)
جی‌میل (Google Mail-Gmail)
نوار ابزار گوگل (Google Toolbar)
گوگل مپس (Google Maps)
گوگل مون (Google Moon)
گوگل مارس (Google Mars)
گوگل ارت (Google Earth)
گوگل کروم (Google Chrome)
گوگل تاک (Google Talk)
گوگل باز (Google buzz)
گوگل داکز(Google Docs)
گوگل بوکز
گوگل ویدئو (Google Video)
گوگل ریدر (Google Reader)
نول (Knol)
ابزار مدیر سایت (Webmaster Tools)
تحلیل‌گر سایت (analytics)
بلاگر (blogger)
آلبوم وب پیکاسا (Picasa Web Albums)
فیدبرنر (FeedBurner)
گوگل نوتبوک (Notebook)
گوگل سایت (Sites)
گوگل ترندز (Trends)
گوگل تلفن همراه (Mobile)
گوگل ادسنس (Google AdSense)
گوگل ترنسلیت (Google Translate)
گوگل داشبورد (Google dash board)
گوگل تی وی (Google TV)

نکته: ما همیشه همراه شما هستیمlaughing



:: برچسب‌ها: ورودی گوگل,خرید ورودی گوگل,ورودی گوگل ارزان,ورودی گوگل هدفمند,تبلیغات گوگل,ورودی گوگل تضمینی,گوگل ادسنس,گوگل ترنسلیت,گوگل داشبورد,گوگل تی وی,گوگل تلفن همراه ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : دو شنبه 29 شهريور 1395
.

کوچ از تلگرام

مسنجر تلگرام تلگرام

سلام / این بار با خبری در خصوص خداحافطی از تلگران (به زودی) در خدمت شما هستیم ... این خبر برای علاقه مندان به اخبار تلگرام خبر بدی خواهد بود . اما این اتفاق ، اتفاقی هست که برای هر سیستمی ممکن است رخ دهد . تلگرام در ایران رشد فوق العاده ای داشته است ،

نرم افزار پیام رسان تلگرام . یک نرم افزار هست که توسط روسی زبانان طراحی و تولید شده است . اما جالب است بدانید که از مردم این کشور تنها 10% درصد از این اپلیکیشن استفاده میکنند . و بیش از 40% تلگرام رو ایرانی ها استفاده میکنند .

تلگرام دارای دو دامنه اصلی است (telegram.org - telegram.me) استفاده از تلگرام به حدی در ایران بالا هست که دو دامنه نرم افزار پیام رسان تلگرام تنها با حدود دو سال فعالیت توانسته اند در جایگاه های 14 و 16 الکسای ایران قرار بگیرند . دامنه تلگرام دات او ار جی دارنده رتبه 14 ایران هست و بیش از 40 درصد ان را ایران استفاده میکند و بعد از ایران 20 درصد از ان را کشور های : روسیه ، ایتالیا ، اسپانیا ، آلمان (10 درصد روسیه (Russia) ، ایتالیا (Italy) نزدیک به 6 درصد ، ،آلمان (Germany) نزدیک به 4 درصد - اسپانیا (Spain) نزدیک به 5 درصد ) استفاده میکنند ، و 40% درصد ان را هم کشور های دیگر .

p30web-torg

p30web-torg-2

و دامنه telegram.me رتبه 16 ایران است - امار های این دامنه خیلی جالب تر از دامنه فوق هست .

p30web-torg-3

آیا این که یک سایت روسی زبان به حدی در ایران محبوب شود که به جای رنکنیگ روسیه . رنکینگ ایران بگیرد . جالب نیست ؟!

p30web-torg-4

بخش جالب این دامنه این است که بیش از 75% درصد استفاده از سمت ایران هست و تنها 25% درصد ان را کشور های دیگر استفاده میکنند ... دامنه telegram.me بیشتر برای کانال های تلگرام - گروه های تلگرام - استیکر های تلگرام هست . این یعنی این که بیشترین میزان استفاده از گروه های تلگرام - کانال های تلگرام و... در ایران هست .

که البته دلایل اون هم مشخص هست . بستر های ایرانی در ایران به این صورت قبلا وجود نداشته است و این کمبود در حال حاظر از این سمت در حال تامین شدن هست . تلگرام تبدیل شده به وسیله ای که خیلی راحت کل مردم میتونند با هم دیگه دائم به شیوه های مختلف در ایران ارتباط داشته باشند . قبلا چنین بستری بدون هزینه به این صورت وجود نداشته است پس چنین اماری میتونه طبیعی باشه و باتوجه به این که در کشور های دیگر چنین بستر های بسیار زیاد می باشد . کاربران آنها خیلی تلگرام براشون مهم نبوده است .

بخش جالب تر تلگرام این هست . که بیشترین کلماتی که در حوزه تلگرام هم حتی سرچ میشه مربوط به سایت های ایرانی هست :

این امار مربوط به سایت telegram.org می باشد . و امار زیر مربوط به سایت telegram.me می باشد .

خیلی در کل امار ها جالب هست که تلگرام در کمترین زمان توانسته است جز 10 سایت پزبازدید ایران شود . در خصوص این امار ها میتونیم خیلی تحیلیل و بررسی داشته باشیم ولی از انجایی که این خبرخیلی طولانی خواهد شد . در این جا تصمیم گرفتم این خبر رو به چند بخش تقسیم کنم . و امروز بخش اول این خبر رو منتشر خواهیم کرد و در صورت استقبال بخش های دیگری از این خبر رو نیز اماده خواهیم کرد .

امار های این گونه در خصوص تلگرام خیلی منتشر شده است و بسیار جالب توجه هستند ولی این امار ها اصلا برای ایران خوب نیست که در خصوص دلایل ان احتمالا در جریان هستید و بارها نیز در گفتگو های تلویزیونی ، سیمنار ها و همایش های بزرگ و.. توضیح داده شده است .

یک روز بعد از اینکه اخباری درباره هک حساب تلگرامی ۱۵میلیون ایرانی منتشر شد، (پاسخ سخنگوی تلگرام به خبر هک 15 میلیون شماره تلفن کاربران ایرانی) علاوه بر اینکه تلگرام به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد این واقعه به شدت ادعا شده نبوده و تنها داده های قابل دسترس به طور عمومی جمع آوری شده است، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (*****ینگ) نیز گفت : «ناگزیریم یک روزی از شبکه های اجتماعی خارجی دل بکنیم.»

البته قبلا هم مسائلی در خصوص *****ینگ تلگرام و تقریبا پایان کار تلگرام در ایران مطرح شده بود . اما به نظر می رسد این بار موضوع جدی تر هست و تلگرام در ایران در حال تبدیل شدن به یک مشکل هست . مسئولان در حالی شهروندان ایرانی را به یک کوچ اینترنتی دیگر تشویق می‌کنند و از آنها می‌خواهند از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های داخلی استفاده کنند که کارشناسان، برخی دلایل از جمله جذابیت پایین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی را دلیل عدم استقبال از آنها قلمداد می‌کنند.

باتوجه به این مسائل به نظر می رسه همه چیز برای یک کوچ اینترنتی دیگر آماده است . همه چیز به جز این که این بار مشخص نیست قرار هست کوچ به کجا باشد . این بار نمی دانیم که قرار است از تلگرام به کجا گوچ کنیم ....

امیدواریم مفید واقع شده باشد . در صورتی که شما هم در این خصوص نظری دارید میتوانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

منبع:سایت سیلز

نکته: ما همیشه همراه شما هستیمlaughing



:: برچسب‌ها: تلگرام,اموزش تلگرام,فیلتر شدن تلگرام,کوچ از تلگرام,قطع شدن تلگرام,تلگرام مسنجر محبوب,تلگرامی ها ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : دو شنبه 29 شهريور 1395
.

بهبود سئو سایت وردپرس

بهبود سئو سایت وردپرس بهبود سئو سایت وردپرس

 ابزار برای بهبود سئو سایت وردپرسی شما

فاکتورهای زیادی برای رتبه بندی وجود دارد، تمام آن چیزهایی که معرفی شده‌اند تنها فرضیه‌اند و گوگل هنوز فاکتوری را معرفی نکرده است. ابزارهای زیادی وجود دارند که شما را در روند بهبود بهینه سازی و سئو سایت‌تان کمک می‌کنند، در این مقاله به تعدادی ابزار برای بهینه سازی اشاره می‌کنیم:

Google keyword-planner: سرویس جدید گوگل که جایگزین سرویس پیشین گوگل شده، وظیفه این ابزار بررسی بازدید کلمات کلیدی و پیشنهاد کلمات به وبمستر بصورت رایگان است. از این ابزار استفاده کنید تا بهترین کلمات کلیدی را برای وب‌سایت خود انتخاب کنید.

OpenSiteExplorer: این ابزار توسط شرکت MOZ طراحی شده است، کار این ابزار بررسی لینک‌های یک وبسایت، انکرتکست‌ها، تعداد و کیفیت دامنه‌ها و… است که در وب‌سایت آن می‌توانید تماشا کنید اما دقت کنید در روز 5بار حق استفاده از این ابزار را دارید و این 5بار هم تعداد محدودی لینک را به شما نمایش میدهد. برای استفاده بدون محدودیت از این ابزار و سایر ابزارهای شرکت MOZ باید حداقل 90دلار در ماه برای آن پرداخت کنید!!

PINGDOM TOOLS: زمانی که وب‌سایت خود را طراحی می‌کنید بهتر است تعداد درخواست‌هایی که به سمت سرور ارسال می‌شوند را متوجه شوید و سعی کنید تا حد ممکن آنها را کم کنید، این ابزار تعداد درخواست‌های ارسال شده به سمت سرور و مدت زمان هر یک را برای شما نمایش می‌دهد. (پیشنهاد می‌کنم اگر مقاله ما با عنوان 5 روش برای بهبود سئو وردپرس را نخوانده‌اید حتما مطالعه کنید.)

Page speed Insight: این ابزار توسط گوگل و برای شناسایی عواملی که سرعت وب‌سایت را کاهش می‌دهند طراحی شده است نمونه دیگر این ابزار GTmetrix است که مزیت آن نسبت به این ابزار گوگل محدود نبودن برای کاربرای ایرانی است.

Keyword position: این ابزار برای پیدا کردن رتبه یک کلمه کلیدی استفاده می‌شود، آدرس وبسایت خود،کلمه کلیدی مورد نظر، موتورجستجو مورد نظر و محدوده صفحات را تعیین کنید تا این ابزار به شما بگوید چه رتبه‌ای در چه موتور جستجویی دارید.

نکته: ما همیشه همراه شما هستیمlaughing



:: برچسب‌ها: سئو سایت وردپرس,سئو سایت,سئو وردپرس,بهبود سئو,ابزار سئو وردپرس,ابزار سئو سایت,Google keyword-planner,OpenSiteExplorer,PINGDOM TOOLS,Page speed Insight,Keyword position ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : دو شنبه 29 شهريور 1395
.

الگوریتم های بینگ

الگوریتم های بینگ

الگوریتم‌های بینگ و تفاوت آن با الگوریتم‌های گوگل

درودی دوباره همراه با دنیا دنیا عرض ادب و احترام به تمامی عزیزان و دوستانی که در رابطه با الگوریتم‌های بینگ و یاهو پرسیده بودن. در این مطلب تلاش خواهم کرد، مختصر و مفید، این الگوریتم‌های ناشناخته را معرفی کرده و به جستجوی تفاوت‌ها و شباهت‌های آن با الگوریتم های گوگل بپردازم. امید که مورد مطالعه و استفاده باشد. این نوشته، ترجمه ایست از سری مقالات JOURDAN ROMBOUGH، نگارنده با رعایت اصل امانت داری در ترجمه، اقدام به تالیف در بخش‌هایی که نیازمند توضیحات بیشتر جهت درک بهتر موضوع برای مخاطب پارسی‌زبان بود را نموده است.

بیشتر، نام اینترنت را با نام گوگل می‌شناسیم. جای تعجبی نیز دارد. در سال 2013 تا کنون، 67 درصد از سهم بازار جستجو را در اختیار دارد. به نظر می‌رسید که موتور جستگوگر بینگ، به عنوان تعقیب کننده گوگل و یاهو به عنوان رقیب گرفتن تبلیغات، به سرعت از سال 2013 به بعد دریافتند که لازم است در ادغامی به جا، در مقابل یکدیگر قرار نگرفته و در کنار یکدیگر ادغام شوند تا شاید سهم بیشتری از بازار را تصاحب کنند. نتیجه این ادغام برای وبمستران خبر خوبی بود و به خصوص وبمستران ایرانی که دائما با محدودیت‌های یاهو برای کشور ایران مواجه بود. بینگ و یاهو با ادغام شدن در یکدیگر، موفق به تصرف 17 درصد از سهم بازار نت شدند. این سهم از بازار کلیک، شاید برای کاربران عادی اینترنت، قابل چشم پوشی و حتی مضحک بیاید، اما بی شک برای یک وبمستر اینگونه نیست و یک وبمستر موفق، این سهم 17 درصدی را نادیده نمی‌گیرد.

چگونه می‌توان صفحات وب‌سایت را در بینگ و یاهو ثبت کرد؟ پرسش خوبیست اما پیش از هر پاسخی، لازم است وب‌مستر با الگوریتم‌های سخت‌گیر بینگ و یاهو آشنایی داشته باشد (که در ادامه به آن می‌پردازم) و در قدم دوم، وب‌سایت خود را به درستی و نه فقط با ارسال یک آدرس برای آنها (که اغلب نادیده گرفته می‌شود) در این دو موتور جستجوگر ثبت کرده و نقشه سایت خود را به آنان معرفی نماید.

الگوریتم‌های بینگ و یاهو چیست و چه تفاوتهایی با الگوریتم های گوگل دارد
ثبت محتوای چند رسانه‌ای:

الگوریتم‌های بینگ، اغلب جهت ثبت محتوا و صفحات حاوی پرونده‌های چند رسانه‌‌ای طراحی شده‌اند و بی شک در ثبت محتوای چند رسانه‌ای، محیط مناسب‌تری نسبت به گوگل دارند و اغلب نیز جهت جستجوی این محتوا به بینگ و یاهو مراجعه می‌کنند (اغلب جستجوگران غیر ایرانی). الگوریتم بینگ، محتوای چند رسانه‌ای را می‌تواند از نقشه‌های سایت پیدا کرده و به سرعت ثبت نماید، اما لازمه این ایندکس این است که وب‌سایت در وبمستر تولز بینگ، به ثبت رسیده باشد که در انتهای این مطلب نیز روش ثبت سایت در بینگ وبمستر را توضیح خواهم داد. پس در قدم اول، در اولین تفاوت فهمیدیم که الگوریتم‌های بینگ، محتوای چند رسانه‌ای وبسایت‌ها (عکس‌ها و ویدئوها، فایل‌های فلش و…) را بسیار بهتر از الگوریتم‌های گوگل ایندکس می‌کند. اما علت چیست؟ علت این موضوع نیز آن است که الگوریتم‌های گوگل، به محتوای HTML بسیار وابسته هستند و این به معنی آن است که محتوای چندرسانه‌ای اغلب توسط آنها به سختی ایندکس شده یا به کلی ایندکس نمی‌شود، تا جایی که طراحان افزونه سئو یاست، در تنظیمات آن اعلام کردند که بخش رسانه از نقشه‌های سایت تیک خورده و حذف شود.

این موضوع برای صاحبان وبسایت‌های فلش و وبسایت‌هایی که قالب فلش دارند، بسیار مخرب است، می‌توان با اضافه کردن تغییراتی، فلش و چند رسانه‌ای‌ها را نیز تمام و کمال به گوگل معرفی کرد، اما گوگل معمولا از محتوای چندرسانه‌ای استقبال نمی‌کند و این در حالیست که بینگ و یاهو، با آغوش باز از این فایل‌ها و وبسایت‌ها استقبال می‌کنند و به همین دلیل است که بینگ و یاهو، مستقل از گوگل برای خود تشکیلات رتبه بندی خاصی دارند.

به نظر می‌رسد نتایج جستجوی بینگ، بسیار قدیمی تر از گوگل باشند. این موضوع برای وب‌مستران از آن نظر حائز اهمیت است که می‌توانند به قدمت محتوایی که در بینگ به ثبت می‌رسد پی ببرند. اما موارد چند رسانه‌ای، همان‌طور که بالا گفته شد، با سرعت بیشتری ایندکس می‌شود. به نظر می‌رسد که بینگ در بروزرسانی محتوای خود در جستجو، مردد است . اما گوگل نیز مخصوصا قبل از آخرین آپدیت الگوریتم پیج رنک در سال 2013 نشان داده بود که به لین‌کها و صفحات شاخص و قدیمی که بینگ آنان را ایندکس می‌کند اهمیت می‌دهد.

بی اهمیتی بک لینک در بینگ:

در حالی که تمامی الگوریتم‌های گوگل، برای پیدا کردن ارجاعات به صفحات و اهمیت و محبوبیت صفحه و سایت، از بک لینک بهره می‌برند و این بهره‌گیری تا جاییست که بسیاری حذف بک لینک را باعث سردرگمی الگوریتم‌های گوگل می‌دانند، اینگونه لینک‌ها در دستور کار الگوریتم‌های بینگ نیست و بینگ و یاهو اهمیتی برای بک لینک‌ها قائل نبوده و الگوریتم‌های آنان نیز به دنبال بک لینک نمی‌رود و بیشتر معیارش را بر روی پیدا کردن وبسایت‌های چند رسانه‌ای و یا مطالب حاوی اینگونه فایل‌ها قرار داده است.

ایندکس دامنه‌ها:

گوگل تا زمانی که لینک‌هایی از تمام دامنه‌ها عاری از اسپم و تازگی داشته باشد، آنان را به سرعت ایندکس می‌کند. این در حالیست که الگوریتم‌های بینگ، دامنه‌هایی مانند .edu ، .gov ، .mil ، و غیره را بسیار بهتر و در اولیت قرار می‌دهند. علت این امر مشخص نیست اما بررسی‌ها نشان می‌دهند که این دامنه‌ها به خاطر ارزش دلاری بالاتر، نزد بینگ از اقتدار بیشتری برخوردارند و این در حالیست که این دامنه‌ها در گوگل، هیچ فرقی با سایر دامنه‌ها نداشته و معیار رتبه بندی، محتواییست که دامنه منتقل و معرفی می‌کند.

الگوریتم eye inbound بینگ، چشم سومی برای دیدن برچسب‌ها:

این موضوع در ابتدا کمی گیج‌کننده به نظر می‌رسد که تلاش می‌کنم آن را ساده توضیح دهم. متون لنگر، در برچسب‌ها برای خود پست اهمیت دارند، بینگ برچسب‌های بلند را کلمه به کلمه با الگویتم eye inbound آنالیز می‌کند و این‌گونه برچسب را بهتر می‌پسندد و این چیزیست که بینگ آن را متون لنگر (anchor texts) می‌نامد.
چگونه سایت را برای بینگ نیز سئو کنیم:

در قدم نخست، لازم است که تمامی وب‌مستران بدانند که بینگ، کلمات کلیدی سایت را تنها در 100 کیلوبایت اول سایت ثبت می‌کند. این به چه معناست؟ به این معنا که رباتهای بینگ، زمانی که به صفحه‌ای مراجعه میک‌نند، تنها تا جایی پیش می‌روند که 100 کیلوبایت باشد و در صورتی که صفحه بیشتر از 100 کیلوبایت باشد، ربات بینگ، مابقی را گزارش نمی‌کند. این البته نمی‌تواند مانعی باشد، تنها مساله این است که وب‌مستر بداند می‌تواند در بالای صفحه مزالب خود، برچسب‌ها یا کلمات کلیدی را قرار دهد، این هم برای ربات گوگل قابل فهم تر است و برای بینگ و یاهو. برای نمونه، زمانی که فرد زندگینامه کارل مارکس را می‌نویسد، جمله آغازین را اینگونه آغاز نکند: مردی بزرگ و زاده لندن بود که تمامی دنیا را دچار تغییر کرد، بعد از نوشتن اثر معروف خود به نام سرمایه، نام خود را در تاریخ به ثبت رساند.. ایراد اینگونه شروع‌ها در این است که کلمات هدف، در پاراگراف‌های ابتدایی دیده نمی‌شود و بسیار بهتر است که این‌گونه آغاز کرد: کارل مارکس، در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد… در اینجا عبارت کارل مارکس، که احتمالا عبارت کلیدی متن است در پاراگراف اول و در دید بهتر ربات‌ها قرار دارد.

ریدایرکت‌های 301 و  302:

بارها پیش آمده که یک وب‌سایت دارای چندین دامنه است که با ریدایرکت کردن، یک دامنه را به عنوان دامنه اصلی به موتور جستجوگر معرفی می‌کند. در حالی که الگوریتم‌های گوگل، هر دو ریدایرکت 301 و 302 را می‌پذیرند، اما بینگ رسما اعلام کرده که در این موارد، تنها ریدایرکت‌های 301 را مورد قبول می‌داند.

سابقا بیشتر متخصصین سئو، الگوریتم‌های بینگ را بسیار کند و در مواردی نیز با واژه underdog (فلک زده) مخاطب قرار داده‌اند. اما همان‌طور که بالاتر گفته شد یک وبمستر می‌تواند در کنار ورودی گوگل خود و انجام آنچه گوگل از او می‌خواهد نیم نگاهی نیز به سهم 17 درصدی بینگ و یاهو از بازار کلیک داشته باشد. در پایان مخاطبینی که قصد معرفی وبسایت خود به ابزار بینگ وبمستر تولز را دارند، می‌توانند از لینک زیر اقدام کرده و مراحل ثبت سایت خود و نقشه سایت خود را در بینگ و یاهو به اتمام برسانند. مراحل ثبت نیز همانند مراحل ثبت وبسایت در ابزار گوگل وبمستر است.
http://www.bing.com/toolbox/webmaster

نکته: ما همیشه همراه شما هستیمlaughing



:: برچسب‌ها: تفاوت الگوریتم بینگ و گوگل,الگوریتم بینگ,ریدایرکت‌های 301 و 302,الگوریتم eye inbound بینگ,ایندکس دامنه‌ها,بی اهمیتی بک لینک در بینگ,بینگ، قدیمی تر ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : دو شنبه 29 شهريور 1395
.

رازهای سئو

رازهای سئو

رازهای سئو

در این مقاله، به بررسی برترین رازهای سئو می پردازیم.

    با www یا بدون www :

در تنظیمات وردپرس بخش همگانی کادر نشانی سایت وجود دارد که می‌توانید در آن مشخص کنید وب‌سایت شما با www باز شود یا بدون www اما پرسش اینجاست که چرا این کار را انجام دهیم؟ علی‌رغم پیشرفت هوش مصنوعی الگوریتم‌های گوگل، هنوز تشخیص آدرس با www و بدون www یک وب‌سایت برای الگوریتم‌ها شناخته شده نیست و آنها را دو دامنه و آدرس جداگانه می‌شناسند و بخاطر اینکه duplicate content پیش نیاید، باید یکی از این دو وضعیت را انتخاب کرده و یکی از انها را بروی دیگری ریدایرکت کرد. دو‌نوع ریدایرکت داریم: 301 و 302 در ریدایرکت 301 پاسخ سرور انتقال دائمی وبسایت به آدرس دیگر است و در ریدایرکت 302 پاسخ سرور انتقال موقتی سرور است.

  حذف پلاگین‌های اضافی:

وجود پلاگین‌های غیر ضروری و بدون‌استفاده، جدا از اینکه از منابع هاست وردپرس استفاده می‌کنند، سرعت وب‌سایت را تا حدودی کاهش می‌دهند. پلاگین‌های اضافی و غیرضروری را حذف کنید.
بهینه سازی و سئو تصاویر:

یک تصویر سئو شده باید خاصیت ALT را داشته باشد، نام فایل (تصویر) مناسب و به زبان انگلیسی باشد، اندازه تصویر در تگ IMG مشخص شده باشد و حجم آن تا حدممکن کاهش پیدا کرده باشد. از افزونه EWWW برای کاهش حجم تصاویر خود، از افزونه Seo friendly image برای قرار دادن خاصیت ALT و از افزونه google image site map برای ایجاد نقشه سایت برای تصاویر استفاده کنید.

    شناسایی و حذف لینک‌های 404 یا شکسته:

زمانی که سرور در پاسخ به درخواست مرورگر کد 404 را برمی‌گرداند به معنای حذف و موجود نبودن فایل مورد نظر در سرور می‌باشد و این مسئله بسیار برای گوگل ناراحت کننده است و شاید یکی از دلایل پنالتی سایت باشد. برای شناسایی آنها از افزونه broken link chekcker استفاده کنید. این افزونه به صورت خودکار لینک‌های شکسته را شناسایی و آنها را حدف بی‌پیوند می‌کند.

    لینک‌های داخلی:

یکی مسائل مهم در لینک سازی استفاده از تکنینک لینک سازی داخلی است، در محتوای مطالب مرتبط به آنها لینک بدهید و از کلمات کلیدی در انکرتکست آنها استفاده کنید. افزونه‌هایی وجود دارند که برخی کلمات کلیدی را به صورت خودکار به صفحه مشخص شده لینک می‌دهند، استفاده از این افزونه‌ها پیشنهاد نمی‌شود بهتر است خودتان مطالب مرتبط را به یکدیگر لینک کنید.

    فعال سازی کش:

از کش استفاده کنید تا قالب وبسایت‌تان در سیستم کاربر ذخیره شده و در بازدید‌های بعدی لود سایت سریعتر باشد. برای فعال سازی کش از افزونه‌های W3C Total Cache و یا Wp Super Cache استفاده کنید.

    بهینه سازی بانک اطلاعات:

شاید با شنیدن بهینه سازی بانک اطلاعاتی، بفکر نرمالایز کردن آنها بیفتید اما بانک‌های وردپرس تا حد امکان و تا جایی که ممکن بود نرمالایز شده‌اند فقط باید برخی اطلاعات اضافی که نیازی به آنها نیست را از درون بانک حذف کرد برای اینکار از افزونه WP Optimize استفاده کنید.

نکته: ما همیشه همراه شما هستیمlaughing



:: برچسب‌ها: سئو,هفت راز سئو,با www یا بدون www,حذف پلاگین‌های اضافی,بهینه سازی و سئو تصاویر,شناسایی و حذف لینک‌های 404 یا شکسته,لینک‌های داخلی,فعال سازی کش,بهینه سازی بانک اطلاعات, ,
:: بازدید از این مطلب : 798
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : دو شنبه 29 شهريور 1395
.

لینک بیلدینگ طبیعی

linkbilding

linkbilding

باسلام.

در نتایج جستجویمان به سایت‌های اسپمی که با خرید لینک، محتوای بی‌ارزشی را به کاربران ارایه می‌دادند، برمی‌خوردیم سایت‌هایی که وقتی باز می‌کردیم با سیل عظیمی از متون و تصاویر تبلیغاتی روبرو می‌شدیم که اصرار زیادی داشتند تا آنها را خریداری کنیم. (متاسفانه همچنان وجود دارند اما کمتر شده‌اند.)

در آن مواقع ما مجبور بودیم از چندین وب‌سایت در صفحات مختلف نتایج جستجو دیدن کنیم تا به مطلب موردنظرمون برسیم و تنها چیزی که برایمان روشن بود‌ این بود که صفحه اول نتایج بدرد ما نمیخوره. اما الان کاملا موضوع فرق‌ کرده گوگل با الگوریتم پاندا توانست مقالات با ارزش و مفید و با الگوریتم پنگوئن توانست لینک‌های طبیعی رو شناسایی کنه و سایت‌های اسپمی زیادی رو پنالتی کنه تا یاد بگیرند که باید به کاربران وب مخصوصا کاربران گوگل احترام ویژه‌ای قائل شوند.

در همین بین بازهم کسانی بودند که با زیرپا گذاشتن قوانین الگوریتم‌های گوگل بازهم در صدد خرید لینک بودند تا با زحمت کم و مطالب کپی، خود را در صدر نتایج گوگل قرار دهند. در‌این مقاله ما روش‌هایی را توصیه می‌کنیم که شما با لذت کامل مشغول به ساخت لینک برای وبسایت‌تان شوید و پروسه لینک بیلدینگ طبیعی را تا حدودی فرا‌بگیرید.

ربات گوگل در حال خزش در وبسایتی است ناگهان به لینک سایت شما می‌رسد آنرا ردیابی می‌کند، موضوعات سایت را میسنجد‌، آیا دو سایت موضوعات مرتبطی دارند؟‌ آیا وب‌سایت دیگرهم به‌این وبسایت لینک داده است؟ چه کلمه‌ای لینک شده است؟ و ده‎ها مقایسه و عملیات دیگر که آرزوی هر وبمستری است تا آنها را بداند. گوگل زمانی که در خزش خود به لینک سایت شما می‌رسد و از صحت طبیعی بودن لینک اطمینان حاصل می‌کند به سایت شما احترام ویژه‌ای قائل می‌شود زیرا سایت شما به عنوان مرجعی در مطلبی معرفی شده است پس حتما محتوای جالب و ارزشمندی دارید که وبسایتی به شما لینک می‌دهد.

اما حدث و گمانه‌های زیادی برای تشخیص لینک‌های طبیعی وجود دارد، یک لینک طبیعی باید بدون دخالت شما و توسط کاربرانتان ‌ایجاد شده باشد، جمله‌ای کلیشه‌ای که شاید هزاران بار از مدیران گوگل و یا مدیران وبسایت‌ها شنیده‌اید. فرض کنید شما در زمینه کشاورزی وب‌سایتی دارید و می‌خواهید مطلبی را برای علاقه‌مندان به کشاورزی به اشتراک گذاشته و آنها را از وجود چنین مقاله‌ای با خبر کنید، چه باید کرد؟

    در مقالات خود از کلمات کلیدی استفاده کنید.
    مقاله مورد نظر را در صفحه وبسایت خود در شبکه‌های اجتماعی قرار دهید.نشر و انتشار آن با کاربرانی است که مقاله شما را پسندیده اند.
    مقاله خود را در شبکه‌های انتشار لینک مانند لینکام یا لینک‌پد انتشار دهید.
    در مقالات خود لینک داخلی ‌ایجاد کرده و به دیگر مقالات مرتبط دیگر لینک بدهید.
    مقاله خود را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر کرده و در سایت‌های دانلود رایگان کتاب نشر دهید.
    پادکست ویدئویی یا صوتی اماده کرده و انتشار کنید.

راه‌حل‌های زیادی وجود دارند باید شروع کنید تا آنها را پیدا کنید.زمانی که علاقه مندان به کشاورزی وارد سایت شما میشوند ساختار سایت شما نباید کاربرانتان را اذیت کند.

شبکه‌های اجتماعی در لینک‌سازی نقش تقریبا مهمی دارند مخصوصا شبکه اجتماعی گوگل پلاس که لینک‌های درون‌این شبکه به صورت فالو میباشند.

خوب، حالا بنظر شما گوگل چگونه طبیعی بودن یا نبودن یک لینک را تشخیص میدهد؟ از نظر بنده ممکن از روش‌های زیر استفاده کند:

    بررسی وجود لینک در تمامی صفحات، اگر قرار باشه کسی به وبسایتی لینک بدهد، عموما در یک پست به معرفی سایت و یا مقاله‌ای میپردازد و در اخر لینک سایت را قرار میدهد اما اگر در تمامی صفحات تکرار شود شاید کمی مشکوک باشد.
    مدت زمان حضور یک لینک در یک وبسایت چه‌ مدت است؟ اگر در بازه‌ای کوتاه مدت لینک پاک شود مشخصا ‌این لینک خریداری شده است. (اگر در یک پست لینک وبسایت قرار گرفته شود، تا زمانی که مقاله در سایت وجود دارد، لینک نیز وجود خواهد داشت.)
    آیا دریافت بک لینک تنها به بازه زمانی خاصی محدود میشود؟ برای مثال ممکن شما در هفته اول تاسیس وبسایت خود 100 لینک و در هفته دوم 10 لینک بگیرید، مسلما گوگل به ‌این نوع لینک بیلدینگ شک میکند.
    سایت‌هایی که به سایت شما لینک داده‌اند، ‌ایا از نظر موضوعی هیچ ارتباطی با موضوع سایت شما دارند؟
    در تمامی وبسایت‌ها با یک کلمه کلیدی به وبسایت شما لینک داده شده است؟
    آیا تنها به یک صفحه لینک داده‌اند؟

 

در آخر به شما پیشنهاد میکنم به کاربران وب احترام بگذارید و اجازه دهید آنها مقدمه پیشرفت و ارتقا یک سایت در رتبه بندی نتایج جستجو را فراهم کنند، به جای تمرکز بر روی خرید لینک‌های غیراستاندارد و غیر طبیعی به فکر‌ایجاد محتوای باکیفیت باشید.

نکته: ما همیشه همراه شما هستیمlaughing



:: برچسب‌ها: لینک بیلدینگ,ساخت لینک بیلدینگ,لینک بیلدینگ طبیعی,لینک بیلدینگ تضمینی,لینک بیلدینگ چیست,خرید لینک بیلدینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 693
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت سیلز
ت : دو شنبه 29 شهريور 1395
.
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی